Den nye Volkswagen Polo ble lansert hos de danske forhandlerne i starten av oktober. Nonbye var med og sto for POS-materialer til dekorasjon hos forhandlerne.

Materialet skulle være klart og på plass hos de 54 forhandlerne over hele landet til Åpens Hus i uke 39.

«Vi har stått for produksjonen av bl.a. plakater, matrisebannere, modellskilt, gulvtepper og bannere som er sydd etter et spesielt system,» forteller prosjektleder Mads Stentoft Jensen fra Nonbye. «I tillegg kommer speilopphenget til den nye Volkswagen Polo samt foliedekorasjon på sidedører og radiatoren til bilen.»

Design tilpasses skiltformat

Designet til kampanjen er utviklet hos byrået Subsero/Brandhouse og deretter sendt videre til Nonbye. «Vår grafiske avdeling har hatt ansvar for å tilpasse designet til skiltformatene som skulle brukes til POS hos forhandlerne,» forteller Mads Stentoft Jensen. «Videre har vi også hatt ansvar for produksjonen av de mange forskjellige materialene.»

Alt skal gå opp

«Det er mange ulike elementer i en kampanje som denne – og dermed mange ting som skal riktig og til rett tid for å lykkes. Det synes jeg vi klarte svært godt.»

Prosjektleder Mads Stentoft Jensen

Godt utgangspunkt for fremtidig salg

Det samlede uttrykket hos de enkelte forhandlerne har blitt flott og iøynefallende. POS-materialet har dermed bidratt til å gi den nye Volkswagen Polo et godt utgangspunkt for fremtidige salg.

Caseansvarlig

 

 

Olafur Munk - profilbillede

Mads Stentoft Jensen

Vil du vite mer?

Vi har stor erfaring og vil gjerne hjelpe, hvis du gir oss muligheten.

Kontakt oss – vi er klare til å ta utfordringen din.

Skal vi kontakte deg og din virksomhet?

4 + 11 =