Den nye Volkswagen Polo ble lansert hos de danske forhandlerne i starten av oktober. Nonbye var med og sto for POS-materialer til dekorasjon hos forhandlerne.
Designet til kampanjen er utviklet hos byrået Subsero/Brandhouse og deretter sendt videre til Nonbye.
«Vår grafiske avdeling har hatt ansvar for å tilpasse designet til skiltformatene som skulle brukes til POS hos forhandlerne,» forteller Mads Stentoft Jensen. «Videre har vi også hatt ansvar for produksjonen av de mange forskjellige materialene.»
Noen av fordelene med instore POS materiale
- Hjelper kundene med å finne varer via kategoriskilter
- En annen måte å fange kundens oppmerksomhet på er gjennom store, flotte bilder eller grafikk som gulvprint
- Med display-skjermer kan man raskt flytte på skilt og budskap rundt i butikken
- Skape spesial-effekter med konturskårede, kreative skilt og print
Hos Nonbye er vi total leverandør av POS-materiale, og vi produserer det meste i egen fabrikk. Våre dyktige designere kan tilpasse materialer, form, farge og størrelse nettopp til deres prosjekt og visuelle identitet, så det presenterer deres produkter best mulig, og samtidig gir budskapet størst mulig oppmerksomhet. Vi gir råd gjennom hele prosessen, og utvikler ofte prototyper sammen med våre kunder som testes “on location”, for at deres ferdige POS-materiale skal få størst mulig effekt.
Hva koster instore POS?
POS materiale kan utformes på mange måter, og prisen kan derfor variere veldig. Følgende faktorer har innflytelse på den endelige prisen:
- Størrelse og antall
- Materialer
- Trykk/print
- Utstansing/plot
- Kompleksitet
- Pakking og forsendelse
Vi er ISO 9001 & 14001 sertifisert